Dieta celor 1000 calorii

Pentru ca noi toate ne dorim sa aratam bine, si sa fim sanatoase va voi propune cateva dintre dietele cele mai reusite pe care le cunosc si care sper sa va ajute atunci cand sunteti in impas.

In continuare va pun la dispozitie un model de regim hipocaloric pentru o zi:(cca 1000 calorii, 75g proteine, 100g glucide, 35g lipide)

Dimineata: 200ml lapte
Ora 10: o chifla(50g) sau o felie de paine cu branza de vaci sau carne fiarta slaba (50g)
Ora 12: o cafea neagra cu zaharina

 

Pranz:
- felul I- salata de cruditati: din 200g varza sau ridichi, andive, salata verde, castraveti, rosii, ardei gras, cu o lingurita de ulei, lamaie, otet. Salata poate fi inlocuita cu 1-2 farfurii de supa sau legume din aceleasi legume si in aceleasi cantitati ca salatele, dar se pot adauga loboda, spanac, dovlecei, conopida.
- felul II-100g carne slaba de vaca, pasare, manzat, fripta, fiarta sau rasol sau 150g peste slab fiert, la cuptor sau 150g branza de vaci.
- felul III – un mar(100g)

Cina:
- felul I – 150g cartofi fierti sau 200g dovlecei/fasole verde, cu 2 lingurite de iaurt.
- felul II – 100g carne slaba fripta sau 150g peste slab
- felul III – 1 mar.

Cu toate stiti foarte bine ca o floare nu aduce primavara, asa ca va voi propune si un regim saptamanal:

Luni: 600 calorii
Marti: 1000 calorii
Miercuri: doar legume si fructe
Joi: 1000 calorii
Vineri: doar legume si fructe
Sambata: 600 calorii
Duminica: 1000 calorii

In  zilele cu 1000 calorii se urmeaza regimul pentru o zi de sus iar in zilele cu 600 calorii: cca 1,5l lapte sau 2 pachete de branza de vaci slaba sau 2 bucati de carne slaba (150g) sau combinatii.